Termeni și Condiții / GDPR

Contactează-ne în cazul în care ai nelămuriri, reclamații sau sugestii la adresa de email contact@barbatulsuperior.ro

termeni si conditii barbatulsuperior

Cuprins

Conditii Generale pentru utilizarea site-ului barbatulsuperior.ro

Prin accesarea acestui site web si/sau a oricarei pagini a acestuia sunteti de acord cu aceste conditii de utilizare. Daca nu sunteti de acord cu acesti termeni si conditii de utilizare, nu accesati acest site. 

Acest website este oferit și administrat de către MUAMMER SELFSERVICE S.R.L. , persoană juridică română, cu sediul în Constanța, avand număr de ordine în Registrul Comerțului J13/2504/2020, Cod Unic de Înregistrare 43114602, cont bancar RO90 BTRL RONC RT05 6991 3001 deschis la Banca Transilvania cu un capital social de 200 RON.

Dacă dorești să utilizezi barbatulsuperior.ro trebuie să fii de acord cu termenele și condițiile descrise mai jos.

Te rugăm să nu utilizezi website-ul nostru și să-l părăsești în cazul în care nu ești de acord cu condițiile noastre.

Orice accesare a website-ului nostru va fi considerată un accept al termenilor și condițiilor noastre.

Ne asumăm dreptul de a modifica aceste termene și condiții fără notificări prealabile în cazul în care legislația impune acest lucru.

Modificările vor intra în vigoare imediat (în momentul publicării pe website-ul nostru) și de aceea vă rugam să consultați periodic termenele și condițiile noastre.

În cazul în care nu vei fi de acord cu orice modificare adusă termenelor și condițiilor te rugăm să încetezi să mai folosești website-ul nostru.

În cazul in care ai nelămuriri sau întrebări legate de termenele și condițiile prezente, te rog să-mi trimiți un e-mail la adresa contact@barbatulsuperior.ro sau completând formularul de contact.

Copyright

Conținutul și design-ul website-ului barbatulsuperior.ro – imagini, texte, elemente de grafica web, scripturi, software etc. – precum si orice alt material si / sau produs care are legătură cu barbatulsuperior.ro și este  transmis către tine (e-mail-uri, e-book-uri etc.) prin orice modalitate de comunicare sunt integral și exclusiv proprietatea MUAMMER SELFSERVICE S.R.L. și sunt apărate de Legea nr. 8 / 1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe, de Legile privind proprietatea intelectuală și industriala precum si de oricare altă lege conexă în vigoare.

Toate informațiile, produsele sau aplicațiile conținute în acest site sunt proprietatea barbatulsuperior.ro , care își rezervă dreptul de a modifica continutul si/sau structura site-ului în orice moment și fără nici o informare prealabilă.

Nu poți utiliza, realiza materiale derivate, reproduce, distribui, imprumuta, publica, transmite etc. continutul, design-ul, materiale, produse etc. ce aparțin MUAMMER SELFSERVICE S.R.L. fără acordul scris prealabil al acesteia (MUAMMER SELFSERVICE S.R.L.).

În caz contrar, se vor aplica sancțiunile prevăzute de legislația în vigoare.

Întregul continut al site-ului barbatulsuperior.ro este protejat prin legea drepturilor de autor, toate drepturile fiind rezervate. Toate drepturile referitoare la pagini, continutul si prezentarea site-ului sunt detinute de MUAMMER SELFSERVICE S.R.L. Este interzisa copierea, modificarea, afisarea, distribuirea, transmiterea, publicarea, comercializarea, licentierea, crearea unor materiale derivate sau utilizarea continutului site-ului în orice scop fara confirmarea scrisa din partea MUAMMER SELFSERVICE S.R.L.

Accesul si utilizarea paginii barbatulsuperior.ro au scopul de a veni in ajutorul utilizatorilor pentru a gasi informatiile necesare în cel mai usor si rapid mod posibil, conform cerintelor fiecaruia.

Informatiile prezente pe barbatulsuperior.ro sunt de interes general si sunt puse la dispozitia utilizatorilor. Prin termenul „utilizator” al acestei pagini se întelege orice persoana fizica sau juridica care va accesa pagina. Puteti copia si tipari continutul paginii barbatulsuperior.ro pentru folosinta dumneavoastra personala, fara intentii comerciale. În orice alte situatii, continutul barbatulsuperior.ro  nu poate fi reprodus, modificat sau exploatat fara consimtamântul explicit al reprezentantilor barbatulsuperior.ro . 

Web-siteul barbatulsuperior.ro nu face nicio declaratie, promisiune sau garantie cu privire la exactitatea, exhaustivitatea sau caracterul adecvat al prezentului continut, al îndrumarilor si a consultantei, nu îsi asuma nicio obligatie de rezultat sau diligenta fata de nicio persoana, exclud în mod expres si neaga raspunderea pentru orice cost, pierdere sau daunele suferite ca urmare a utilizarii continutului.

Web-siteul barbatulsuperior.ro nu poate garanta ca prezentele pagini nu contin erori, si asigura ca va depune toate diligentele pentru realizarea unei informari corecte si remedierea eventualelor erori.

Orice persoana care doreste sa-si procure unul din serviciile sau produsele prezentate în site este rugata sa contacteze MUAMMER SELFSERVICE S.R.L.  prin unul din mijloacele afisate în pagina de Contact a site-ului, sau trimitand un e-mail la adresa contact@barbatulsuperior.ro pentru a se informa atât asupra disponibilitatii serviciului sau produsului în cauza cât si asupra conditiilor contractuale, tarifelor si informatiilor tehnice sau de alta natura.

Politica de Confidențialitate

Avem în vigoare o politică de confidențialitate care poate fi studiată aici.

INFORMATIILE OFERITE PRIN INTERMEDIUL SITE-ULUI

Orice persoana care viziteaza site-ul barbatulsuperior.ro si care ofera date sau informatii cu caracter personal prin intermediul acestui site îsi manifesta acordul în mod expres si neechivoc pentru urmatoarele: prelucrarea acestor date si informatii personale de catre MUAMMER SELFSERVICE S.R.L; transmiterii de materiale promotionale specifice operatiunilor de marketing direct; solutionarea de catre MUAMMER SELFSERVICE S.R.L a cererilor, întrebarilor si reclamatiilor adresate (a se vedea pagina Contact din site); alte activitati întreprinse de MUAMMER SELFSERVICE S.R.L si permise de lege, ce nu fac obiectul unei aprobari din partea destinatarului. MUAMMER SELFSERVICE S.R.L va pastra confidentialitatea acestor informatii.

1) Garanții și returnarea a produselor

1.1) Materialele conținute de acest website, informațiile conținute de produsele noastre (e-book-uri și/sau carte fizică), informațiile transmise prin intermediul e-mail-ului etc. au rol pur informativ și vor fi preluate de către utilizatori pe propria raspundere.

1.2) Informațiile de pe website-ul nostru precum și din toate materialele, publicațiile noastre care ajung la utilizatori prin orice metodă (website, e-mail, e-book, etc) nu trebuie interpretate ca fiind consiliere profesională.

1.3) Nu garantăm acuratețea sau caracterul complet al informațiilor și nu suntem răspunzatori în niciun fel pentru modul în care utilizatorii consideră că trebuie aplicate informațiile.

1.4) Nu suntem răspunzători pentru conținutul obscen sau insultător pe care îl primești din partea altor utilizatori ai website-ului, dar facem tot ceea ce ține de noi pentru a vă proteja.

1.5) Ne rezervăm dreptul de a monitoriza, investiga și elimina orice conținut obscen sau insultător sau care are rolul de-a ne leza interesele postate pe website-ul nostru.

1.6) Pentru produsele digitale / cursuri video –  nu oferim posibilitata returnării produselor achiziționate și toate tranzacțiile sunt finale.

1.7) Așadar, în momentul achiziționării unui produs digital de pe website-ul nostru, cumpărătorul înțelege și acceptă faptul că acest produs nu poate fi returnat și banii plătiți nu vor fi oferiți înapoi cumpărătorului.

Singura posibilitate este să achiziționeze un alt produs de la noi scăzând contra valoarea produsului digital.

1.8) Pentru produsele fizice transmise prin curier, acestea pot fii returnate în termen de 5 ore de la data livrării printr-un e-mail transmis la adresa contact@barbatulsuperior.ro. Dacă produsul prezintă orice urmă de uzură (în urma folosirii produsului de către dumneavoastră), acesta nu va putea fii returnat, iar cererea va fii respinsă. (necesită poze transmite prin e-mail sau orice rețea de socializare atașate la cerere)

1.9) Produsul trebuie să nu prezinte nicio urmă de uzură, așa cum a fost transmis de către firma noastră.

1.10) În cazul în care, din punct de vedere al factorilor externi (curierat) produsul ajunge la dumneavoastră cu urme de uzură, vă rog să transmiteți acest lucru printr-un e-mail la adresa contact@barbatulsuperior.ro, iar la alegerea dumneavoastră noi vă vom trimite un alt produs sau vă vom returna banii înapoi.

2) Politica de livrare a produselor digitale (downloadabile / descărcabile)

2.1) La primirea comenzii tale, vei fi direcționat pe o pagină de unde poți descărca produsul comandat și / sau vei primi un email care va conține instrucțiunile de descărcare a produsului comandat.

2.2) Descărcarea produsului înseamnă finalizare livrării produsului. De asemenea, primirea email-ului cu link-ul sau instrucțiunile de descărcare înseamnă finalizarea livrării produsului.

2.3) Dacă nu ai posibilitatea să descarci produsul, trebuie să iei legătura cu noi în termen de 5 zile lucrătoare pentru a ne informa în legătură cu această problemă și pentru a primi un link de descărcare al produsului.

2.4) Dacă nu ne contactezi în acest termen de 5 zile lucrătoare de la data comenzii, produsul este considerat primit, descărcat și livrat către tine.

2.5) Pentru produsele digitale (downloadabile / descărcabile) vei avea posibilitatea să descarci de maxim 3 ori și în termen de 5 zile să efectuezi operațiunea de descărcare. Altfel, după aceste 3 descărcari / 5 zile de la data cumpărării, link-ul oferit va expira, nu va mai fii valabil.

2.6) Firma noastră (MUAMMER SELFSERVICE S.R.L.) nu-și va lua angajamentul pentru expirarea link-ului. Acest lucru, ține de responsabilitatea clientului să efectueze descărcarea în termen de 5 zile. Prin urmare, banii nu se vor înapoia în urma nedescărcării în termen de 5 zile.

3) Politica de livrare a produselor fizice

3.1) După primirea comenzii tale, noi o vom procesa în maxim 48 de ore pentru a o confirma. În cazul în care, firma noastră (MUAMMER SELFSERVICE S.R.L.) suspectează că această comandă nu este credibilă, ea va fii respinsă imediat.

3.2) În timpul precizat (48 de ore) noi vom împacheta produsul și-l vom oferii firmei de curierat pentru livrare către client.

3.3) Timpul de livrare nu este responsabilitatea firmei noastre (MUAMMER SELFSERVICE S.R.L.). Nu suntem răspunzători pentru întârzierea produsului către client. În schimb, avem rugămintea să ne transmiteți orice nemulțumire cu privire la acest lucru printr-un email la adresa contact@barbatulsuperior.ro pentru a lua măsurile de rigoare.

3.4) Din momentul când produsul a ajuns la dumneavoastră, aveți 5 ore să ne transmiteți orice reclamație (uzură) cu privire la produs. După acest timp, noi vom considera că produsul a ajuns la dumneavoastră în condiții optime.

3.5) Dacă în aceste 5 ore, dumneavoastră ne transmiteți că produsul a ajuns la dumneavoastră defect (necesită dovadă foto transmisă prin e-mail, whatsupp sau orice altă rețea de socializare), noi vă vom transmite un alt produs sau vă vom returna banii înapoi, acest lucru rămânând la alegerea dumneavoastră.

3.6) Nu suntem răspunzători pentru condițiile meteo nefavorabile sau orice alt factor extern (furat, pierdere) ce a împiedicat ajungerea produsului la dumneavoastră. Prin urmare, am rugămintea să ne transmiteți acest fapt printr-un e-mail și să ne informați la adresa contact@barbatulsuperior.ro

3.7) Pentru produsele de purtat (tricou marca BarbatulSuperior) avem rugămintea să ne transmiteți mărimea exactă stabilit din tabelul de mărimi.

3.8) Utilizatorul are dreptul de a cere schimbarea produsului cu o altă mărime, în cazul în care aceasta nu se potrivește.

3.9) Plata transportului la oricare din produsele noastre de pe site este suportată de Utilizator.

4) Cursuri de dezvoltare personală în funcție de nevoile Utilizatorului

4.1) Utilizatorii vor beneficia de anumite cursuri de dezvoltare personală, în funcție de produsul ales de către aceștia, având drept obiect neexclusiv dobândirea apitudinilor de comunicare și relaționare interumană, dobândirea de informații din domenii precum psihologie și altele asemenea;

4.2) Cursurile vor fi accesibile Utilizatorului  în format video, pe Platforma Thinkific, în funcție de un orar/calendar stabilit de către BarbatulSuperior;

4.3) Site-ul BarbatulSuperior își rezervă dreptul de a selecta clientela în toate programele pe care le pune la dispoziția Utilizatorului.

5) Accesul utilizatorului la platforma BARBATULSUPERIOR

5.1) Accesul Utilizatorului la platforma BARBATULSUPERIOR are loc în momentul în care Utilizatorul se înregistrează online în scopul achiziționării Bunurilor și/sau Serviciilor oferite de BarbatulSuperior;
 
5.2) Pentru motive justificate, BarbatulSuperior își rezerva dreptul de a restricționa accesul Utilizatorului, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității acestuia, acțiunile sale ar putea prejudicia în vreun fel comunitatea BarbatulSuperior;
 
5.3) Prin acest Acord, Utilizatorul acceptă soluțiile informatice implementate pentru construirea platformei BARBATULSUPERIOR și normele tehnice pentru accesarea și utilizarea acestei platforme stabilite de către BarbatulSuperior;
 
5.4) Accesul Utilizatorului la platforma BARBATULSUPERIOR se va realiza în modalitățile tehnice prevăzute de platformă;
 
5.5) În situația în care datele de identificare sau contact ale Utilizatorului suferă modificări, Utilizatorul se obligă să notifice aceste modificări către BarbatulSuperior, în termen de cel mult 5 zile de la data intervenirii acestora. BarbatulSuperior nu va fi ținut răspunzător pentru daunele sau prejudiciile cauzate Utilizatorului ca urmare a nerespectării de către acesta din urmă a obligației de aducere la cunoștința a datelor sale de identificare corecte și complete, în termenul menționat anterior;
 

6) ÎNCETAREA ACORDULUI. SANCȚIUNI

6.1) În cazul încălcării de către Utilizator a obligațiilor prevăzute în prezentul Acord, BarbatulSuperior poate aplica una din următoarele sancțiuni:
 
a) Avertismentul scris;
 
b) Suspendarea accesului la Platforma BARBATULSUPERIOR pentru o perioadă ce nu poate depăși 7 Zile;
 
c) Rezilierea Acordului și ștergerea Contului;
 

7) Suspendarea accesului la platforma BARBATULSUPERIOR. 

 
7.1) În cazul în care Utilizatorul, în urma Avertismentului scris, continuă să încalce dispozițiile prezentului Acord, BarbatulSuperior are dreptul de a suspenda accesul Utilizatorului la platforma BARBATULSUPERIOR , în mod unilateral, pentru o perioadă ce nu poate depăși 7 Zile;
 
7.2) De asemenea, BarbatulSuperior va suspenda accesul Utilizatorului la platforma BARBATULSUPERIOR în cazul în care Utilizatorul nu pune la dispoziţie suficiente fonduri bănești în contul său bancar, la data la care plata este datorată. În situația în care, ulterior acestui eveniment, Utilizatorul efectuează plata datorată, acesta va solicita redobândirea accesului la platforma BARBATULSUPERIOR ;
 
7.3) Suspendarea accesului la platforma BARBATULSUPERIOR va fi dispusă printr-o notificare scrisă transmisă Utilizatorului prin e-mail și va avea ca efect închiderea temporară a accesului la platforma BARBATULSUPERIOR ;
 
7.4) În cazul în care neplata Prețului lunar este cauzată de procesatorul de plăți, de instituțiile bancare cu care colaborează Părțile sau din orice altă cauză independentă de voința Părților, fiecare Parte are obligația de a informa de îndată partea cocontractantă despre această situație. În cazul în care Utilizatorul nu informează BarbatulSuperior, acesta din urmă va proceda la suspendarea accesului la Platforma BARBATULSUPERIOR ;
 
7.5) În cazul în care Utilizatorul își preia o identate falsă (Nume, Prenume, E-mail, Număr de telefon etc.) sau pune date de indentificare greșite, site-ul Barbatul Superior are dreptul de a retrage accesul la platformă fără a returna banii. 
 

8) PLATA PREȚULUI 

8.1) Prețurile pot fi exprimate în lei (RON), dolari (USD) și euro (EUR), și, în situația în care sunt exprimate în lei, acestea includ și Taxa pe Valoare Adăugată (T.V.A.);
 
8.2) Fiecare Utilizator, prin accesarea Platformei BARBATULSUPERIOR de pe pagina BarbatulSuperior, are libertatea de a decide dacă achiziționează anumite Bunuri sau un anumit tip de produs prin intermediul căruia să aibă acces la o serie de Servicii oferite de BarbatulSuperior;
 
8.3) Perioada pentru care este achiziționat Produsul este pe viata sub forma de plata integrala sau prin intermediul ratelor (abonament).
 
8.4) BarbatulSuperior va transmite Utilizatorului factura aferentă Comenzii ce indică Bunurile și/sau Serviciile achiziționate de către Utilizator, exclusiv în format electronic, prin adăugarea facturii în Contul Utilizatorului sau prin poștă electronică, la adresa de e-mail menționată de Utilizator în Contul acestuia;
 
8.5) Prin efectuarea Comenzii, Utilizatorul își exprima acordul să primească facturile în format electronic prin adaugarea acestora de catre BarbatulSuperior în Contul său prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată în Contul său;
 
8.6) Plata online a Bunurilor/Serviciilor achiziționate va fi realizată prin intermediul platformei Stripe.com;
 
8.7) Datele cardului de plată ale Utilizatorului nu vor fi accesibile BarbatulSuperior și nici nu vor fi stocate de către BarbatulSuperior sau de catre procesatorul de plati integrat în Platforma BARBATULSUPERIOR , ci doar de către instituția de autorizare a tranzacției sau o altă entitate autorizată să presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei identitate Utilizatorul va fi informat, anterior introducerii datelor;
 
8.8) Platforma BARBATULSUPERIOR utilizează pentru conversia prețurilor de la USD la RON cursul BNR din data curentă.
 
8.9) Platforma BARBATULSUPERIOR utilizează pentru conversia prețurilor de la EURO la RON cursul BNR din data curentă.
 
8.10)Clientul poate să ceară RAMBURSARE produselor de pe platforma BARBATULSUPERIOR în termen maxim de 14 zile din momentul achiziției și numai dacă demonstrează urmatoarele: – a pus în practică toate informațiile din produs și nu i-au adus rezultate. Dovezile pot fi oferite sub format video sau poze.
 
8.11) În cazul în care clientul se angajează să plătească un produs integral prin rate, acesta este legal obligat să termine ratele asa cum a fost stabilit sistemul. Orice neplată trage la taierea accesului acestuia de la produs și la soluționarea plăților va fi hotarata in instanta judecatoreasca.
 
8.12) În cazul în care clientul se angajează să plătească un produs pe bază de ABONAMENT lunar, acesta îi oferă pagini BarbatulSuperior dreptul de a revendica automat suma abonamentului lunar.
 
8.13) În cazul în care clientul nu dispune de suma ABONAMENTULUI, platforma Stripe.com va reîncerca de maxim 2 ori retragerea numeralului de pe card. În cazul în care cele 2 încercări sunt NEREUȘITE, ABONAMENTUL se va opri automat, iar clientului i se va retrage accesul de la Produsul achiziționat sub formă de abonament.
 
8.14) Este responsabilitatea clientului de a opri abonamentul din setările contului de pe platforma BARBATULSUPERIOR .
 
8.15) În cazul în care clientul uită de oprirea abonamentului, iar plata se efectuează, BarbatulSuperior are dreptul de nu rambursa banii.
 
8.16) Odată ce plata ratelor se termină / ajunge la prețul stabilit la început, Utilizatorul are dreptul de a cere accesul pe viață la cursul respectiv. Este de datoria Utilizatorului să aibă în evidență plata ratelor respective. BarbatulSuperior nu este responsabil pentru neanunțarea / lipsa de evidență a Utilizatorului.
 

9) MODALITĂȚILE DE PLATĂ 

9.1) Modalitățile de plată de pe pagina BarbatulSuperior și platforma BARBATULSUPERIOR  sunt:
– Plata integrală a produsului
– Plata în rate lunar a prodului
– Plata ABONAMENT lunar a produsului
 
9.2) Îi revine dreptul clientului de a alege modalitatea de plată pe care o va efectua.
 
9.3) Odată aleasă modalitatea de plată, clientul este de acord cu termenii și condițiile site-ului BarbatulSuperior.
 
9.4) Plățile acceptate pe site-ul BarbatulSuperior sau pe Platforma BARBATULSUPERIOR  sunt:
– Plata cu un card bancar
– Plata prin trasfer bancar în contul societății (MUAMMER SELFSERVICE S.R.L.)
– Plata prin ramburs la curier
 

10) Școala de Masculinitate – Alpha Man Academy

 

1. Obiectul Serviciilor

Școala de Masculinitate – Alpha Man Academy este un program dedicat dezvoltării personale și profesionale a bărbaților, care include:

  • Ședințe de grup online: Înregistrate și postate ulterior pe platforma cursului pentru acces nelimitat.
  • Întâlniri lunare fizice: Desfășurate în locații comunicate în prealabil.
  • Acces la un grup de Telegram: Creat pentru comunicare, suport reciproc și partajare de resurse între participanți.

2. Înscriere și participare

2.1. Înscrierea se finalizează după completarea formularului de înregistrare și achitarea taxei de participare.
2.2. Participanții trebuie să respecte regulile stabilite pentru ședințe, întâlniri și interacțiunea în grupul de Telegram.
2.3. Organizatorul își rezervă dreptul de a refuza accesul persoanelor care nu respectă standardele de conduită stabilite.

3. Ședințele de grup online

3.1. Ședințele se desfășoară conform unui calendar prestabilit, disponibil pe platformă.
3.2. Toate ședințele sunt înregistrate și postate pe platformă exclusiv pentru uzul participanților înscriși.
3.3. Prin participare, cursanții acceptă să fie înregistrați și ca materialele să fie utilizate în cadrul programului.

3.4. Participanții sunt de acord cu termenii și conditiile ședințelor de coaching de la punctul (11)

3.4 Temele de Casă

3.1. Temele sunt o parte esențială a procesului de învățare și trebuie completate și încărcate pe platformă conform termenelor comunicate.
3.2. Organizatorul va furniza instrucțiuni clare pentru fiecare temă, precum și feedback individual sau de grup, atunci când este necesar.
3.3. Nerespectarea termenelor sau neîncărcarea temelor poate afecta progresul participantului și accesul la resurse suplimentare ale cursului.

4. Întâlnirile lunare fizice

4.1. Întâlnirile se organizează lunar, în locații anunțate cu cel puțin 7 zile înainte.
4.2. Participanții sunt responsabili pentru costurile proprii de transport, cazare sau alte cheltuieli suplimentare.
4.3. Organizatorul își rezervă dreptul de a ajusta locația sau data întâlnirilor din motive organizatorice sau de forță majoră.

5. Grupul de Telegram

5.1. Grupul de Telegram este destinat exclusiv participanților înscriși și activi în program.
5.2. Participanții trebuie să mențină un comportament respectuos și să evite postarea de conținut ofensator, spam sau informații neadecvate.
5.3. Orice abatere de la regulile grupului poate duce la eliminarea participantului fără preaviz.

6. Confidențialitate

6.1. Informațiile discutate în cadrul ședințelor de grup, întâlnirilor fizice și grupului de Telegram sunt considerate confidențiale.
6.2. Participanții se angajează să nu dezvăluie informații despre ceilalți membri sau despre conținutul cursului fără acordul scris al organizatorului.
6.3. Materialele înregistrate și distribuite pe platformă sunt destinate utilizării personale și nu pot fi partajate sau comercializate.

7. Politica de rambursare

7.1. Taxa de participare este nerambursabilă, cu excepția cazului în care programul este anulat de organizator.
7.2. În situații excepționale (ex. probleme de sănătate), organizatorul poate analiza cererile de rambursare, dar fără obligația de a aproba aceste solicitări.

8. Drepturi de proprietate intelectuală

8.1. Toate materialele furnizate în cadrul programului (videoclipuri, documente, prezentări) sunt protejate prin drepturi de autor și sunt proprietatea exclusivă a organizatorului.
8.2. Participanții nu au dreptul să distribuie sau să reproducă materialele fără acordul scris al organizatorului.

9. Responsabilități și limitări

9.1. Organizatorul se angajează să ofere un mediu sigur, incluziv și orientat spre progresul participanților.
9.2. Rezultatele programului depind de implicarea activă și efortul individual al fiecărui participant.
9.3. Organizatorul nu poate fi tras la răspundere pentru eventuale probleme tehnice, întârzieri sau modificări neprevăzute ale programului.

10. Forța majoră

10.1. Organizatorul nu este responsabil pentru anularea sau modificarea ședințelor sau întâlnirilor cauzate de evenimente neprevăzute, cum ar fi dezastre naturale, pandemii sau alte circumstanțe externe.

11. Modificări ale rermenilor și condițiilor

11.1. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica termenii și condițiile, notificând participanții în prealabil.
11.2. Continuarea participării după notificare constituie acceptarea modificărilor.

12. Contact și suport

Pentru întrebări sau asistență, organizatorul poate fi contactat la:

  • Email: contact@barbatulsuperior.ro
  • Telefon: +40737303694
 

11) Termeni și condiții pentru ședințele de coaching

1. Definiții

1.1. Prestator: MUAMMER SELFSERVE SRL, persoană juridică înregistrată conform legislației din România, cu sediul în Constanța, CIF 43114602, contact: contact@barbatulsuperior.ro
1.2. Beneficiar: Persoana fizică sau juridică ce achiziționează sau participă la ședințele de coaching.
1.3. Servicii de coaching: Sesiuni individuale sau de grup, desfășurate online sau fizic, menite să sprijine dezvoltarea personală și profesională.


2. Obiectul serviciilor

2.1. Definirea Serviciilor de Coaching

  • Serviciile de coaching oferite constau într-un proces de colaborare personalizat, în care Prestatorul sprijină Beneficiarul să își definească, clarifice și atingă obiectivele personale sau profesionale.
  • Acest proces include sesiuni individuale sau de grup, desfășurate în format fizic sau online, pe teme precum:
    • Dezvoltare personală și profesională.
    • Gestionarea timpului și priorităților.
    • Dezvoltarea abilităților de leadership.
    • Creșterea încrederii în sine.
    • Identificarea și depășirea blocajelor personale.

2.2. Natura colaborativă a procesului de coaching

  • Coachingul nu este o terapie, consiliere psihologică, consultanță financiară, juridică sau medicală. Prestatorul nu oferă soluții prescrise, ci facilitează un proces de introspecție, învățare și luare a deciziilor.
  • Beneficiarul este responsabil pentru implementarea acțiunilor discutate și pentru rezultatele obținute.

2.3. Structura procesului de coaching

  • Procesul de coaching include:
    • O sesiune inițială pentru evaluarea nevoilor Beneficiarului și stabilirea obiectivelor.
    • Ședințe ulterioare dedicate planificării, monitorizării progresului și ajustării strategiilor.
    • Instrumente și tehnici personalizate pentru atingerea obiectivelor.

2.4. Durata și frecvența ședințelor

  • Durata fiecărei ședințe este de 60 de minute, cu excepția cazurilor specificate altfel.
  • Frecvența ședințelor este stabilită de comun acord între Prestator și Beneficiar (ex. săptămânal, bilunar, lunar), în funcție de nevoile și disponibilitatea Beneficiarului.

2.5. Metodologie utilizată

  • Prestatorul utilizează metode și tehnici validate în coaching, care pot include, dar nu se limitează la:
    • Întrebări exploratorii și sesiuni de brainstorming.
    • Analiza situațiilor problematice și identificarea soluțiilor.
    • Setarea și urmărirea obiectivelor SMART.
    • Exerciții practice, cum ar fi role-play, planificare strategică sau vizualizări.
    • Instrumente de evaluare a personalității și abilităților (dacă este cazul).

2.6. Formatele disponibile pentru servicii

  • Serviciile de coaching sunt disponibile în următoarele formate:
    • Individual: Sesiuni unu-la-unu, personalizate pentru nevoile Beneficiarului.
    • De grup: Ateliere sau ședințe de coaching pentru mai mulți participanți cu obiective comune (ex. echipe corporative).
    • Online: Prin platforme de videoconferință (ex. Zoom, Microsoft Teams).
    • Fizic: Într-o locație convenită de ambele părți (ex. biroul Prestatorului, sediul Beneficiarului).

2.7. Rezultate așteptate

  • Obiectivul principal al serviciilor de coaching este să sprijine Beneficiarul în:
    • Definirea clară a scopurilor personale sau profesionale.
    • Identificarea resurselor interne și externe necesare pentru atingerea scopurilor.
    • Dezvoltarea unui plan de acțiune concret și sustenabil.
    • Monitorizarea progresului și ajustarea strategiilor în funcție de nevoile Beneficiarului.

2.8. Limitele serviciilor de coaching

  • Coachingul nu este un proces de predare sau instruire, iar Prestatorul nu își asumă responsabilitatea pentru a lua decizii în locul Beneficiarului.
  • Rezultatele coachingului depind în mare măsură de implicarea, efortul și angajamentul Beneficiarului.

2.9. Obiective stabilite împreună

  • În prima sesiune, Prestatorul și Beneficiarul vor stabili de comun acord:
    • Obiectivele pe termen scurt, mediu și lung.
    • Indicatorii de succes pentru procesul de coaching.
    • Orice așteptări specifice sau preferințe legate de formatul ședințelor.

2.10. Personalizarea serviciilor

  • Serviciile sunt adaptate nevoilor specifice ale fiecărui Beneficiar. Planul de coaching poate fi ajustat pe parcurs în funcție de evoluția Beneficiarului și de feedback-ul primit.

3. Programarea și anularea ședințelor

3.1. Programarea ședințelor

  • Programările se realizează exclusiv prin intermediul platformei online, e-mailului sau telefonului, utilizând datele de contact furnizate pe site.
  • După efectuarea programării, Beneficiarul va primi o confirmare prin e-mail/SMS, care include data, ora și link-ul pentru acces (în cazul ședințelor online).
  • Beneficiarul este responsabil să se asigure că informațiile de contact furnizate sunt corecte și actualizate.

3.2. Modificarea programării

  • Beneficiarul poate solicita modificarea unei ședințe deja programate cu cel puțin 24 de ore înainte de ora stabilită, contactând Prestatorul prin mijloacele specificate.
  • Modificarea este posibilă în limita disponibilității calendarului Prestatorului.

3.3. Anularea ședințelor

  • Beneficiarul poate anula o ședință gratuit cu cel puțin 24 de ore înainte de ora stabilită. În acest caz, contravaloarea ședinței fie va fi restituită integral, fie va fi transferată către o altă ședință, conform preferinței Beneficiarului.
  • Anulările efectuate cu mai puțin de 24 de ore înainte nu vor fi rambursate, iar ședința va fi considerată efectuată.
  • Dacă Beneficiarul nu participă la o ședință programată (no-show) fără o notificare prealabilă, contravaloarea acesteia nu va fi rambursată.

3.4. Întârzierea Beneficiarului

3.4.1. Respectarea timpului programat

  • Beneficiarul este responsabil să participe la ședință la ora stabilită și să fie pregătit pentru a începe imediat.
  • În cazul ședințelor online, Beneficiarul trebuie să acceseze link-ul de participare cu câteva minute înainte de ora stabilită pentru a verifica echipamentele și conexiunea.

3.4.2. Întârzieri mai mici de 15 minute

  • Dacă Beneficiarul întârzie mai puțin de 15 minute, ședința va continua, însă durata acesteia nu va fi prelungită. Timpul pierdut din cauza întârzierii nu va fi recuperat.

3.4.3. Întârzieri mai mari de 15 minute

  • Dacă Beneficiarul întârzie mai mult de 15 minute fără o notificare prealabilă, ședința va fi considerată anulată, iar contravaloarea acesteia nu va fi rambursată.
  • În cazul în care întârzierea este notificată și justificată (ex. probleme tehnice sau situații de urgență), Prestatorul poate decide, la propria discreție, să reia ședința pentru timpul rămas sau să reprogrameze.

3.4.4. Politica privind notificările

  • Dacă Beneficiarul anticipează că va întârzia, este responsabil să contacteze Prestatorul cu cel puțin 15 minute înainte de ora stabilită pentru a-l informa despre întârziere. Notificările pot fi trimise prin [email/telefon/mesaj].
  • Prestatorul va încerca să acomodeze întârzierea în funcție de disponibilitatea calendarului, dar nu poate garanta prelungirea ședinței sau reprogramarea acesteia.

3.4.5. Reprogramarea în cazul întârzierilor

  • O singură reprogramare poate fi permisă dacă întârzierea este cauzată de circumstanțe excepționale și este notificată în timp util (ex. urgențe medicale, probleme tehnice majore).
  • Orice solicitare de reprogramare suplimentară din cauza întârzierilor va fi tratată la discreția Prestatorului și poate implica costuri suplimentare.

3.4.6. Timpul rămas din ședință

  • În cazul în care ședința continuă după o întârziere, Beneficiarul este încurajat să se concentreze asupra celor mai importante subiecte pentru a maximiza valoarea timpului rămas.
  • Prestatorul va ajusta agenda ședinței pentru a include aspectele prioritare, însă nu garantează acoperirea completă a subiectelor planificate inițial.

3.4.7. Politica „No-Show”

  • Dacă Beneficiarul nu se prezintă la ședință și nu oferă o notificare prealabilă, aceasta va fi considerată o absență nemotivată („No-Show”). În acest caz:
    • Ședința este considerată efectuată.
    • Contravaloarea ședinței nu va fi rambursată sau transferată către o altă ședință.

3.4.8. Recomandări pentru evitarea întârzierilor

  • Configurați mementouri automate în calendar pentru ora ședinței.
  • În cazul ședințelor online, verificați conexiunea la internet și echipamentele cu cel puțin 10 minute înainte.
  • Planificați timpul de deplasare și alte activități astfel încât să nu existe suprapuneri.

3.5. Reprogramarea de către Prestator

  • Prestatorul își rezervă dreptul de a reprograma ședințele din motive obiective (ex. indisponibilitate neprevăzută, probleme tehnice). În aceste cazuri, Beneficiarul va fi notificat în cel mai scurt timp posibil, iar ședința va fi reprogramată de comun acord.
  • Dacă reprogramarea nu este posibilă, Beneficiarul poate solicita rambursarea integrală a ședinței afectate.

3.6. Condiții pentru ședințele online

  • Beneficiarul este responsabil să se asigure că are o conexiune la internet stabilă și echipamente funcționale (ex. laptop, cameră, microfon) pentru participarea la ședințele online.
  • În cazul în care Beneficiarul întâmpină probleme tehnice care împiedică desfășurarea ședinței, aceasta nu va fi reprogramată, iar contravaloarea nu va fi rambursată, cu excepția situațiilor în care problema este notificată imediat și considerată justificată de către Prestator.

3.7. Situații de urgență

  • În cazuri de urgență (ex. evenimente medicale, situații familiale grave), Beneficiarul poate solicita reprogramarea unei ședințe, chiar dacă notificarea intervine cu mai puțin de 24 de ore înainte. Prestatorul va analiza situația și va decide în mod rezonabil dacă reprogramarea este posibilă.

4. Plata serviciilor

4.1. Prețul ședințelor este specificat pe site-ul oficial https://barbatulsuperior.ro și include TVA, unde este aplicabil.
4.2. Plata se efectuează prin metodele acceptate: card bancar, transfer bancar, ramburs, etc.
4.3. Ședințele vor avea loc doar după confirmarea plății pe platforma Zoom.


5. Confidențialitate

5.1. Principiul confidențialității

  • Prestatorul se angajează să păstreze confidențialitatea tuturor informațiilor furnizate de Beneficiar în timpul ședințelor de coaching, atât pe parcursul colaborării, cât și ulterior încetării acesteia.
  • Confidențialitatea este esențială pentru crearea unui mediu sigur, care să permită o comunicare deschisă și sinceră.

5.2. Informații protejate

  • Informațiile protejate includ, dar nu se limitează la:
    • Obiectivele personale și profesionale discutate.
    • Detalii despre viața personală, relații, sănătate sau carieră.
    • Materiale sau documente furnizate de Beneficiar.
    • Conținutul discuțiilor din ședințele de coaching.

5.3. Excepții de la confidențialitate

Prestatorul poate divulga informații strict necesare doar în următoarele situații:

  1. Cerere legală: În cazul în care este obligat prin lege să furnizeze informații autorităților (ex. mandate legale, investigații oficiale).
  2. Siguranță personală: Dacă Beneficiarul sau o terță persoană este într-un pericol iminent (ex. intenții de autovătămare, violență).
  3. Consimțământ scris: Dacă Beneficiarul oferă acordul explicit, în scris, pentru partajarea informațiilor.

5.4. Confidențialitatea în mediul online

  • Pentru ședințele desfășurate online, Prestatorul va utiliza platforme securizate (ex. Zoom, Microsoft Teams) și va respecta măsuri tehnice adecvate pentru protejarea informațiilor.
  • Beneficiarul este responsabil de utilizarea unui mediu privat și sigur pentru ședință (ex. evitarea locurilor publice, folosirea unor dispozitive personale protejate prin parole).
  • Înregistrarea audio sau video a ședințelor este interzisă fără consimțământul explicit, scris, al ambelor părți.

5.5. Managementul datelor

  • Prestatorul va păstra toate datele personale furnizate de Beneficiar în conformitate cu legislația aplicabilă (inclusiv GDPR, dacă este cazul).
  • Orice notițe scrise sau înregistrări despre ședințele de coaching vor fi păstrate în siguranță și utilizate exclusiv pentru a susține procesul de coaching.
  • La solicitarea Beneficiarului, toate datele sale personale vor fi șterse sau anonimizate după încheierea colaborării, în conformitate cu politica de retenție a datelor.

5.6. Confidențialitatea în ședințele de grup

În cazul ședințelor de coaching de grup, toți participanții trebuie să respecte principiul confidențialității. Aceasta implică:

  • Păstrarea discreției față de informațiile partajate de ceilalți participanți.
  • Evitarea discutării detaliilor despre ședință în afara grupului.

5.7. Protecția împotriva accesului neautorizat

  • Prestatorul utilizează metode sigure pentru a preveni accesul neautorizat la date (ex. parole complexe, criptare, backup regulat).
  • Beneficiarul este responsabil de păstrarea confidențialității propriilor conturi de acces, dacă acestea sunt utilizate pentru ședințele de coaching.

5.8. Obligațiile Beneficiarului privind confidențialitatea

  • Beneficiarul se angajează să nu dezvăluie informații sensibile despre procesul de coaching, metodele utilizate sau materialele oferite de Prestator către terți, fără acordul scris al acestuia.

5.9. Încălcarea confidențialității

  • În cazul unei încălcări a confidențialității din partea Prestatorului, Beneficiarul are dreptul să notifice situația și să solicite investigații sau remediere.
  • Prestatorul va depune toate eforturile pentru a soluționa orice problemă legată de confidențialitate într-un mod prompt și profesionist.

5.10. Clauza de Non-Diseminare

  • Beneficiarul și Prestatorul sunt de acord că niciuna dintre părți nu va utiliza în mod neautorizat informațiile discutate în cadrul ședințelor pentru beneficii personale sau comerciale.

6. Responsabilități și limitări

6.1. Responsabilitățile Prestatorului

  • Prestatorul are obligația să asigure un mediu sigur, confidențial și orientat către nevoile Beneficiarului în timpul ședințelor.
  • Prestatorul va oferi îndrumări, instrumente și tehnici relevante pentru a sprijini Beneficiarul în atingerea obiectivelor proprii, în limitele expertizei declarate.
  • Prestatorul se angajează să respecte standardele etice și profesionale specifice domeniului de coaching.
  • În cazul în care Prestatorul identifică nevoi care depășesc competențele sale (ex. necesitatea de terapie psihologică, consultanță juridică sau medicală), acesta va recomanda Beneficiarului să caute ajutor specializat.

6.2. Responsabilitățile Beneficiarului

  • Beneficiarul este responsabil pentru participarea activă și implicarea sinceră în procesul de coaching.
  • Beneficiarul trebuie să stabilească obiective clare și să comunice așteptările către Prestator la începutul procesului.
  • Implementarea acțiunilor sau strategiilor discutate în timpul ședințelor este în totalitate responsabilitatea Beneficiarului.
  • Beneficiarul este responsabil pentru asigurarea unui mediu corespunzător pentru ședințele online (ex. spațiu privat, conexiune stabilă la internet).
  • Orice informații partajate cu Prestatorul trebuie să fie corecte și complete pentru a facilita un proces eficient de coaching.

6.3. Limitările Prestatorului

  • Prestatorul nu garantează un anumit rezultat sau succes al obiectivelor stabilite de Beneficiar. Procesul de coaching este dependent de eforturile și angajamentul Beneficiarului.
  • Prestatorul nu oferă consiliere medicală, psihologică, financiară sau juridică. Orice astfel de nevoi trebuie adresate unor profesioniști calificați.
  • Prestatorul nu poate controla factori externi care ar putea influența progresul Beneficiarului (ex. circumstanțe personale, mediul de lucru, relații).
  • Prestatorul nu este responsabil pentru interpretările eronate sau utilizarea inadecvată a informațiilor oferite în timpul ședințelor.

6.4. Situații de încetare a colaborării

  • Prestatorul își rezervă dreptul de a încheia colaborarea cu Beneficiarul în următoarele situații:
    • Comportament inadecvat sau lipsă de respect din partea Beneficiarului.
    • Lipsa de implicare constantă din partea Beneficiarului, ceea ce împiedică desfășurarea unui proces eficient de coaching.
    • Tentative de a solicita Prestatorului servicii care depășesc domeniul de coaching.
  • În cazurile menționate mai sus, orice ședințe viitoare vor fi anulate, iar contravaloarea serviciilor neefectuate va fi rambursată, după caz.

6.5. Forța Majoră

  • Prestatorul nu poate fi tras la răspundere pentru întârzieri sau anulări cauzate de evenimente imprevizibile precum:
    • Defecțiuni tehnice majore.
    • Catastrofe naturale, pandemii, întreruperi ale serviciilor de internet sau electricitate.
    • Alte circumstanțe aflate în afara controlului Prestatorului.

6.6. Limitarea răspunderii financiare

  • În cazul în care Prestatorul nu își respectă obligațiile contractuale, răspunderea financiară este limitată la contravaloarea ședinței sau a ședințelor afectate, fără alte compensații suplimentare.

6.7. Responsabilitatea pentru siguranță și confidențialitate

  • Prestatorul va păstra confidențialitatea informațiilor partajate, însă nu poate garanta securitatea datelor transmise prin mijloace digitale (ex. emailuri, platforme de videoconferință).
  • Beneficiarul trebuie să evite partajarea informațiilor sensibile în afara mediilor protejate.

7. Forța majoră

7.1. Prestatorul nu poate fi considerat responsabil pentru anularea ședințelor cauzată de evenimente de forță majoră (ex. pandemii, întreruperi tehnologice, catastrofe naturale).


8. Modificarea termenilor și condițiilor

8.1. Prestatorul își rezervă dreptul de a modifica acești termeni și condiții. Versiunea actualizată va fi disponibilă pe site-ul oficial, iar Beneficiarul este responsabil de verificarea periodică a acestora.


9. Legea aplicabilă și soluționarea disputelor

9.1. Relația contractuală este guvernată de legislația din România.
9.2. Eventualele dispute vor fi soluționate pe cale amiabilă, iar în caz contrar, de instanțele competente din Constanța.

 

12) Termeni și condiții pentru Tabere și Workshop-uri

 

 

1. Organizator

  • Aceste evenimente sunt organizate de MUAMMER SELFSERVICE SRL, având sediul social înregistrat la Str.I.L. Caragiale nr.45, cu CUI:43114602 și cont bancar la Banca Transilvania.
  • Organizatorul este responsabil de desfășurarea evenimentului în condiții optime, inclusiv asigurarea locației, trainerilor și materialelor necesare.

2. Scopul Evenimentelor

  • Evenimentul urmărește dezvoltarea personală a participanților prin tehnici de coaching, seducție, terapie, dezvoltare personală și psihologie.
  • Activitățile includ, dar nu se limitează la:
    • Sesiuni teoretice și practice.
    • Exerciții individuale și de grup.
    • Activități în aer liber (dacă este cazul).
    • Feedback personalizat din partea trainerilor.

3. Eligibilitate

3.1 Cerințe de vârstă și capacitate

  • Participarea este permisă doar persoanelor care au împlinit vârsta de 18 ani.
  • Este necesară capacitatea juridică deplină pentru a încheia un contract.

3.2 Starea de sănătate

  • Participanții trebuie să fie în stare bună de sănătate fizică și mentală. În cazul unor afecțiuni cunoscute sau a unui istoric medical semnificativ, aceștia sunt obligați să consulte un medic înainte de înscriere și să informeze Organizatorul despre eventualele limitări.

3.3 Consum de substanțe interzise

  • Participanții nu au voie să dețină, să consume sau să distribuie alcool în exces, droguri sau substanțe halucinogene pe durata evenimentului.
  • Organizatorul nu își asumă responsabilitatea pentru comportamentele participanților sub influența acestor substanțe. Orice incident apărut în astfel de circumstanțe este responsabilitatea exclusivă a participantului implicat.

3.4 Comportament inadecvat

  • Organizatorul își rezervă dreptul de a refuza participarea sau de a exclude din eveniment orice persoană al cărei comportament este considerat periculos, perturbator sau nepotrivit, fără rambursarea taxei de participare.

4. Înscriere și Plată

4.1 Procesul de înscriere

  • Înscrierea se face completând formularul disponibil online sau la sediul Organizatorului și achitând integral sau în rate taxa de participare.
  • Locurile sunt limitate și se alocă în ordinea plăților confirmate.

4.2 Detalii de plată

  • Plățile pot fi realizate prin:
    • Transfer bancar.
    • Card bancar.
    • Numerar (în cazuri excepționale).
  • Confirmarea înscrierii va fi trimisă prin e-mail, împreună cu o factură fiscală.

4.3 Reduceri și oferte speciale

  • Reducerile pentru înscrieri timpurii sau pentru grupuri sunt valabile doar în termenii specifici campaniei de promovare.

5. Politica de Anulare

5.1 Anulări de către participant

  • În cazul anulării cu cel puțin 60 de zile înainte de eveniment, se rambursează 100% din taxa achitată.
  • În cazul anulării cu cel puțin 45 de zile înainte de eveniment, se rambursează 75% din taxa achitată.
  • În cazul anulării cu cel puțin 30 de zile înainte de eveniment, se rambursează 50% din taxa achitată.
  • Dacă anularea se face cu mai puțin de 30 de zile înainte, suma nu se rambursează.

5.2 Anulări de către Organizator

  • În caz de anulare a evenimentului de către Organizator, taxa de participare va fi rambursată integral.
  • Organizatorul nu este responsabil pentru alte costuri suportate de participant (ex. cazare, transport).

6. Responsabilități și Obligații

6.1 Obligațiile participantului

  • Să respecte regulile stabilite de Organizator și traineri.
  • Să participe activ la activități.
  • Să evite comportamente care pot pune în pericol siguranța sa sau a celorlalți.

6.2 Obligațiile Organizatorului

  • Să asigure desfășurarea în siguranță a evenimentului.
  • Să furnizeze materiale și suporturi relevante pentru activități.

6.3 Răspunderea Organizatorului

  • Organizatorul nu este responsabil pentru pierderi materiale, accidente sau alte incidente cauzate de neglijența participantului.

7. Confidențialitate

7.1 Date personale

  • Datele colectate în procesul de înscriere sunt utilizate exclusiv pentru organizarea evenimentului și respectă legislația GDPR.

7.2 Confidențialitatea în grup

  • Participanții sunt obligați să păstreze confidențialitatea informațiilor personale împărtășite de alți participanți în timpul evenimentului.

8. Riscuri și Disclaimer

8.1 Riscuri generale

  • Participarea implică asumarea riscurilor asociate activităților propuse, inclusiv cele fizice și emoționale.

8.2 Limitări

  • Organizatorul nu garantează rezultate specifice. Progresul depinde de implicarea și efortul personal al fiecărui participant.

9. Proprietate Intelectuală

  • Materialele furnizate în cadrul evenimentului sunt protejate de drepturi de autor. Participanții pot utiliza aceste materiale doar în scopuri personale.

10. Forță Majoră

  • În cazul unor circumstanțe neprevăzute, cum ar fi pandemii, condiții meteo extreme sau alte evenimente de forță majoră, Organizatorul își rezervă dreptul de a amâna, anula sau modifica programul evenimentului.

11. Litigii

  • Orice dispută va fi soluționată pe cale amiabilă. Dacă acest lucru nu este posibil, litigiile vor fi soluționate de instanțele competente din România.

12. Acceptarea Termenilor

  • Prin înscriere, participanții confirmă că au citit, înțeles și acceptat acești termeni și condiții.
 

13) Politica abonării

Prin abonarea la website-ul nostru, îți dai acordul de a primi noutățile de pe aceasta, comunicări electronice din partea noastra etc.

În cazul în care ești abonatul nostru și nu mai dorești să primești noutățile, buletinele informative, comunicările electronice comericale etc. din partea noastră, ai întotdeauna opțiunea de a te dezabona imediat.

În cazul în care ai nelămuriri sau întrebări legate de acest lucru, te rugăm să ne trimiți un e-mail la adresa contact@barbatulsuperior.ro

14) Dispoziții finale

Utilizarea în continuare a acestui site constituie acordul expres si neechivoc al dumneavoastra în conformitate cu prevederile legii 677/2001 si directivelor GDPR pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasită nulă sau nevalidă, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

Prezentele termene și condiții (care cuprind și politica abonării precum, politica de confidențialitate, politica cu privire la fișierele cookies) reprezintă acordul tău deplin în legatura cu utilizarea website-ului nostru.

Pentru orice nelamurire în legatura cu exercitarea drepturilor dumneavoastra referitoare la utilizarea site-ului si la protectia utilizarii va rugam sa ne contactati prin intermediul sectiunii Contact din site, sau trimitand un e-mail la adresa contact@barbatulsuperior.ro


15) Politica de Confidențialitate și Protecția Datelor cu Caracter Personal

Data actualizării: 07.12.2024
Ultima revizuire: 07.12.2024

Această politică explică în detaliu cum SC MUAMMER SELFSERVICE SRL (denumită în continuare „Compania” sau „noi”) colectează, utilizează, protejează și gestionează datele dvs. cu caracter personal în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 (GDPR). Vă încurajăm să citiți acest document cu atenție pentru a înțelege cum prelucrăm datele dvs. personale.


1. Operatorul datelor personale

Numele Operatorului: SC MUAMMER SELFSERVICE SRL
Date de identificare:

MUAMMER SELFSERVICE S.R.L.

Reg. com.: J13/2504/2020

CIF: 43114602

Adresa: STR. I. L. CARAGIALE, NR.45, BL.I2, SC.E,

ET.4, AP.79, MUN. CONSTANŢA, Județ CONSTANŢA

IBAN (RON): RO90BTRLRONCRT0569913001

Banca: BANCA TRANSILVANIA

SWIFT: BTRLRO22

Tel.: +0737303694

Email: m.muammer@yahoo.com / contact@barbatulsuperior.ro

Capital social: 200

Contact pentru protecția datelor:

  • E-mail: contact@barbatulsuperior.ro
  • Telefon: +40737303694
  • Responsabil cu protecția datelor (DPO): Miumin Muammer

2. Ce sunt datele personale?

Datele personale sunt informații care pot identifica direct sau indirect o persoană fizică, cum ar fi:

  • Nume și prenume.
  • Adresa de e-mail și numărul de telefon.
  • Adresa IP și datele de geolocație.
  • Detalii financiare (de exemplu, IBAN, dar fără stocarea directă a datelor cardului).
  • Preferințele de utilizare ale site-ului.

3. Categorii detaliate de date colectate

  1. Date furnizate direct de utilizator
    Exemple:

    • Când vă înregistrați pe site: nume, prenume, e-mail, parolă.
    • La plasarea unei comenzi: adresa de livrare, detalii de facturare.
    • În timpul comunicării directe (e-mail, suport).
  2. Date colectate automat
    Exemple:

    • Adresa IP, tipul și versiunea browserului, sistemul de operare utilizat.
    • Comportamentul de navigare pe site (pagini vizitate, timpul petrecut pe site).
  3. Date sensibile sau speciale

    • În mod normal, nu colectăm astfel de date. În cazul unor cerințe legale (ex. pentru facturare internațională), vă vom solicita acordul explicit.
  4. Date despre fișiere încărcate

    • În cazul cursurilor online, fișierele încărcate de utilizatori (ex. teme de casă) sunt considerate date personale.

4. Scopuri detaliate ale prelucrării datelor

Prelucrăm datele dvs. personale exclusiv pentru scopuri legitime și clar definite, în conformitate cu GDPR. Mai jos găsiți o descriere detaliată a fiecărui scop, tipurile de date utilizate și temeiurile legale care le susțin.


4.1. Furnizarea produselor și serviciilor

Descriere:

  • Procesarea comenzilor și livrarea produselor fizice și digitale.
  • Asigurarea accesului la platforma de cursuri online, coaching sau alte servicii.

Date utilizate:

  • Nume, prenume, adresă de livrare, telefon, e-mail.
  • Detalii de facturare și tranzacție (sumă, metodă de plată).

Temei legal:

  • Executarea unui contract (art. 6 alin. (1) lit. b din GDPR).

4.2. Gestionarea contului de utilizator

Descriere:

  • Crearea și administrarea conturilor de utilizator pe platforma noastră.
  • Permiterea accesului la funcționalități personalizate (ex. istoricul comenzilor, cursurile achiziționate).
  • Gestionarea solicitărilor de suport și resetarea parolelor.

Date utilizate:

  • Nume, e-mail, nume de utilizator, date despre activitatea din cont.

Temei legal:

  • Executarea unui contract (art. 6 alin. (1) lit. b din GDPR).

4.3. Marketing și comunicare personalizată

Descriere:

  • Trimiterea de newslettere și oferte promoționale personalizate.
  • Organizarea campaniilor de marketing (inclusiv remarketing prin Facebook Ads și Google Ads).

Date utilizate:

  • Nume, e-mail, preferințe de cumpărare, comportament de navigare pe site (cookie-uri).

Temei legal:

  • Consimțământul utilizatorului (art. 6 alin. (1) lit. a din GDPR).

Notă: Utilizatorii se pot dezabona oricând din e-mailurile noastre promoționale, folosind linkul de dezabonare inclus.


4.4. Îmbunătățirea platformei și analiza comportamentală

Descriere:

  • Analiza traficului și a comportamentului utilizatorilor pentru a optimiza site-ul și experiența utilizatorului.
  • Detectarea și remedierea erorilor tehnice.

Date utilizate:

  • Adresa IP, tipul dispozitivului, paginile accesate, timpul petrecut pe site.

Temei legal:

  • Interesul legitim (art. 6 alin. (1) lit. f din GDPR).

Măsuri suplimentare:
Datele utilizate pentru aceste scopuri sunt anonimizate, astfel încât să nu fie identificabilă o persoană fizică.


4.5. Gestionarea temelor și activităților în cadrul cursurilor

Descriere:

  • Stocarea și evaluarea temelor de casă încărcate de cursanți.
  • Monitorizarea progresului utilizatorilor în cadrul cursurilor.

Date utilizate:

  • Fișiere încărcate, feedback oferit, date despre progres (lecții finalizate, teste efectuate).

Temei legal:

  • Executarea unui contract (art. 6 alin. (1) lit. b din GDPR).

4.6. Asigurarea securității

Descriere:

  • Protejarea conturilor de utilizator împotriva accesului neautorizat.
  • Detectarea și prevenirea atacurilor cibernetice.
  • Menținerea integrității platformei.

Date utilizate:

  • Adrese IP, loguri de autentificare, activitate suspectă.

Temei legal:

  • Interesul legitim (art. 6 alin. (1) lit. f din GDPR).

4.7. Conformitate cu obligațiile legale

Descriere:

  • Arhivarea și păstrarea documentelor fiscale și contabile (facturi, chitanțe).
  • Răspunsul la cerințele autorităților publice (ex., ANAF, poliție).

Date utilizate:

  • Nume, prenume, adresa de facturare, detalii financiare.

Temei legal:

  • Obligația legală (art. 6 alin. (1) lit. c din GDPR).

4.8. Alte scopuri legitime

Descriere:

  • Gestionarea disputelor sau a cererilor juridice.
  • Auditurile interne sau externe.

Date utilizate:

  • Toate datele relevante pentru cazul specific.

Temei legal:

  • Interesul legitim (art. 6 alin. (1) lit. f din GDPR).

5. Detalii despre consimțământ

  • Înainte de colectarea datelor pentru marketing, vă solicităm consimțământ explicit (ex. bifarea unei căsuțe dedicate).
  • Aveți dreptul să vă retrageți consimțământul oricând printr-un e-mail la contact@barbatulsuperior.ro

6. Divulgarea datelor către terți

PDatele dvs. personale pot fi partajate cu terți în anumite situații bine definite. Ne asigurăm că terții respectă aceleași standarde de protecție a datelor, conform GDPR, și semnăm contracte care includ clauze de confidențialitate și acorduri privind prelucrarea datelor.

6.1. Categorii de terți către care divulgăm date

  1. Furnizori de servicii externe

    • Procesatori de plăți: pentru procesarea comenzilor și efectuarea plăților (de ex., Stripe, PayPal).
      • Date partajate: numele, e-mailul, suma tranzacției, dar nu și datele cardului (acestea sunt gestionate exclusiv de furnizorul de plăți).
    • Companii de curierat: pentru livrarea produselor fizice (de ex., Fan Courier, GLS, DPD).
      • Date partajate: nume, adresă, număr de telefon.
    • Platforme de găzduire și infrastructură: pentru stocarea sigură a datelor și funcționarea platformei noastre (de ex., Amazon Web Services, Google Cloud).
  2. Furnizori de servicii de marketing

    • Instrumente de e-mail marketing: pentru trimiterea campaniilor de e-mail (ex., Mailchimp, SendinBlue).
      • Date partajate: adresa de e-mail și numele, în cazul în care ați oferit consimțământ pentru marketing.
    • Rețele de publicitate: pentru campanii de remarketing (ex., Facebook Pixel, Google Ads).
      • Date partajate: date de navigare anonimizate, ID-uri cookie.
  3. Furnizori de soluții educaționale

    • În cazul cursurilor online, putem utiliza platforme precum Moodle, Thinkific sau Zoom pentru acces la materiale și gestionarea întâlnirilor online.
      • Date partajate: nume, e-mail, activitate în cadrul platformei (ex. lecții finalizate).
  4. Autorități publice sau organizații legale

    • Vom furniza date personale numai dacă suntem obligați prin lege sau în cazul unui mandat de la autorități competente.
      • Exemple: solicitări din partea ANAF pentru verificări fiscale, organe judiciare în cadrul unei investigații.
  5. Parteneri contractuali specifici

    • În situații particulare, datele pot fi partajate cu parteneri contractuali implicați în livrarea unor servicii personalizate (de ex., colaboratori pentru sesiunile de coaching).
      • Date partajate: numele și datele de contact (doar cu consimțământ).

6.2. Măsuri de siguranță pentru partajarea datelor

  1. Clauze contractuale stricte
    Încheiem acorduri scrise cu toți partenerii care prelucrează date în numele nostru, care includ:

    • Interdicția de a utiliza datele în alte scopuri decât cele stabilite.
    • Obligația de a păstra datele confidențiale.
    • Măsuri tehnice pentru protecția datelor (ex., criptare, acces limitat).
  2. Transferuri internaționale de date
    În cazul în care datele dvs. sunt transferate în afara Spațiului Economic European (ex., către servere Google sau Amazon în SUA), ne asigurăm că sunt respectate următoarele măsuri:

    • Clauze contractuale standard aprobate de Comisia Europeană.
    • Angajamente suplimentare privind protecția datelor.
    • Utilizarea furnizorilor certificați în cadrul Privacy Shield (dacă este aplicabil).
  3. Minimizarea datelor
    Partajăm doar datele strict necesare pentru scopul declarat. De exemplu:

    • Procesatorii de plăți primesc doar informațiile necesare pentru procesarea tranzacției (nu istoricul comenzilor).
    • Curierii primesc doar datele de livrare (nu și alte informații despre utilizator).

6.3. Listele actuale de terți către care partajăm date

Furnizori principali utilizați

  1. Stripe, PayPal – Procesare plăți.
  2. Fan Courier, GLS – Livrare produse fizice.
  3. Google Analytics, GoogleTagManager, HotJar – Analiză comportamentală pe site (date anonimizate).
  4. Facebook Ads, Google Ads – Remarketing.
  5. Mailchimp, SendinBlue, Newsmans – E-mail marketing.

Actualizarea listei

Lista de furnizori poate fi actualizată periodic. Vom anunța utilizatorii despre orice modificare semnificativă.


6.4. Ce nu facem niciodată?

  1. Nu vindem datele personale. Sub nicio formă nu partajăm datele dvs. în scopuri comerciale către terți care nu au legătură cu furnizarea serviciilor noastre.
  2. Nu folosim datele pentru profilare automată în decizii sensibile, cum ar fi aprobarea sau refuzarea creditului.

7. Păstrarea datelor personale

Durata de păstrare este stabilită astfel:

  1. Conturi inactive: ștergere după 3 ani de inactivitate.
  2. Datele financiare: minim 10 ani (conform legislației fiscale).
  3. Marketing: până la retragerea consimțământului.

8. Drepturile dvs. explicate în detaliu

  1. Acces: Puteți solicita gratuit un raport cu toate datele stocate.
  2. Rectificare: Notificare pentru corectarea datelor incorecte sau incomplete.
  3. Ștergere: Dreptul de a solicita ștergerea datelor (cu excepțiile legale).
  4. Restricționare: Suspendarea temporară a prelucrării datelor.
  5. Portabilitate: Obținerea datelor într-un format structurat (ex. CSV, JSON).
  6. Opoziție: Refuzul prelucrării datelor în scopuri de marketing.

Cum să exercitați drepturile: Trimiteți un e-mail la [email@example.com] și vă vom răspunde în termen de 30 de zile.


9. Detalii tehnice și măsuri de securitate

  1. Protecție la nivel de server

    • Firewall avansat.
    • Actualizări regulate de securitate.
  2. Protecție la nivel de aplicație

    • Parole criptate folosind algoritmul bcrypt.
    • Conexiuni HTTPS obligatorii.
  3. Prevenirea accesului neautorizat

    • Audituri regulate de securitate.
    • Logare detaliată a accesului.

10. Utilizarea modulelor cookie

Modulele Cookie sunt fișiere mici text care sunt stocate pe dispozitivul utilizatorului (ex. computer, telefon, tabletă) atunci când accesează site-ul nostru. Aceste fișiere sunt utilizate pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului, a oferi funcționalități esențiale și a colecta informații despre utilizarea site-ului.

Conform GDPR și Directivei ePrivacy, colectăm și utilizăm module Cookie doar cu consimțământul dvs., cu excepția celor strict necesare pentru funcționarea site-ului.


10.1. Ce sunt modulele Cookie?

Un modul Cookie este o informație mică trimisă de site către browserul utilizatorului și stocată local. Aceste informații pot include:

  • Identificatori unici.
  • Preferințe de utilizator (ex. limbă).
  • Date despre comportamentul de navigare (ex. pagini vizitate).

Modulele Cookie sunt utilizate pentru a personaliza experiența și pentru a oferi funcționalități cum ar fi autentificarea sau salvarea coșului de cumpărături.


10.2. Tipuri de module Cookie utilizate

10.2.1. Cookies strict necesare

Aceste Cookie-uri sunt indispensabile pentru funcționarea site-ului. Ele permit utilizatorilor să acceseze funcționalitățile de bază, precum:

  • Autentificarea contului.
  • Finalizarea comenzilor.
  • Salvarea produselor în coșul de cumpărături.

Exemple:

  • Cookie pentru gestionarea sesiunii (PHPSESSID).

Durata de stocare: De obicei, se șterg la închiderea browserului.


10.2.2. Cookies de performanță și analiză

Aceste Cookie-uri colectează informații despre modul în care utilizatorii interacționează cu site-ul nostru pentru a ne ajuta să îmbunătățim performanța și experiența generală.

Exemple:

  • Monitorizarea paginilor vizitate cel mai des.
  • Detectarea erorilor tehnice.

Instrumente utilizate:

  • Google Analytics: colectează date anonime despre traficul și comportamentul pe site.

Durata de stocare: Între 1 lună și 2 ani.


10.2.3. Cookies funcționale

Aceste Cookie-uri permit site-ului să rețină preferințele utilizatorilor și să personalizeze experiența acestora.

Exemple:

  • Reținerea limbii selectate.
  • Salvarea setărilor de afișare (ex. mod întunecat).

Durata de stocare: Pot fi stocate între 1 lună și 1 an.


10.2.4. Cookies pentru marketing și publicitate

Aceste Cookie-uri sunt utilizate pentru a personaliza reclamele afișate utilizatorilor, atât pe site-ul nostru, cât și pe alte platforme. Ele permit:

  • Afișarea reclamelor bazate pe interesele utilizatorilor.
  • Crearea campaniilor de remarketing.

Instrumente utilizate:

  • Facebook Pixel: urmărește conversiile și comportamentul utilizatorilor pentru a afișa reclame relevante.
  • Google Ads: utilizează datele pentru campanii publicitare direcționate.

Durata de stocare: Între 30 de zile și 2 ani, în funcție de platformă.


10.3. Consimțământ pentru utilizarea modulelor Cookie

La prima vizită pe site, afișăm un banner pentru consimțământ, care vă oferă opțiunea să:

  • Acceptați toate Cookie-urile.
  • Personalizați preferințele (ex. să acceptați doar anumite categorii).
  • Refuzați utilizarea Cookie-urilor care nu sunt strict necesare.

Consimțământul dvs. este salvat și poate fi modificat oricând accesând secțiunea Setări Cookie din site.


10.4. Gestionarea și ștergerea modulelor Cookie

Puteți controla și șterge modulele Cookie utilizând setările browserului dvs.:

  • Google Chrome: Setări > Confidențialitate și securitate > Cookie-uri și alte date.
  • Mozilla Firefox: Opțiuni > Confidențialitate > Gestionare Cookie-uri.
  • Safari: Preferințe > Confidențialitate > Gestionare date.
  • Microsoft Edge: Setări > Confidențialitate și servicii > Gestionare Cookie-uri.

Notă: Dezactivarea anumitor Cookie-uri poate afecta funcționalitățile esențiale ale site-ului (ex. plasarea comenzilor).


10.5. Cookie-uri de la terți

Utilizăm și Cookie-uri furnizate de terți, cum ar fi:

  • Google Analytics: pentru analiza traficului și a comportamentului pe site.
  • Facebook Pixel: pentru urmărirea conversiilor și remarketing.
  • Stripe/PayPal: pentru procesarea sigură a plăților online.

Aceste terțe părți sunt responsabile de gestionarea datelor lor și vă recomandăm să consultați politicile lor de confidențialitate:


10.6. Măsuri de securitate pentru Cookie-uri

Pentru a proteja datele colectate prin Cookie-uri:

  1. Utilizăm conexiuni securizate (HTTPS) pentru toate interacțiunile cu site-ul.
  2. Limităm accesul la datele colectate prin Cookie-uri doar personalului autorizat.
  3. Anonimizăm datele utilizatorilor în scopuri de analiză.

10.7. Actualizări ale politicii privind Cookie-urile

Această politică poate fi actualizată periodic pentru a reflecta modificările în legislație sau în utilizarea modulelor Cookie. Orice modificare va fi comunicată utilizatorilor prin notificări vizibile pe site.

 


11. Contact pentru nelămuriri

Pentru orice întrebări, solicitări sau reclamații legate de confidențialitate, ne puteți contacta la:

  • E-mail: contact@barbatulsuperior.ro
  • Telefon: +4073730369

Scroll to Top