Cum să fii motivat?

Cum să fii motivat?

★𝙄𝙢𝙥𝙤𝙧𝙩𝙖𝙣ț𝙖 𝙨𝙚𝙩𝙖̆𝙧𝙞𝙞 𝙤𝙗𝙞𝙚𝙘𝙩𝙞𝙫𝙚𝙡𝙤𝙧 𝙯𝙞𝙡𝙣𝙞𝙘𝙚, 𝙘𝙖̂𝙩 ș𝙞 𝙙𝙚 𝙫𝙞𝙞𝙩𝙤𝙧★

În caz că nu știai, nu e bine să procrastinezi, sau să faci lucruri nesetate (la modu fără a știi când se vor întâmpla, până când vei acționa, si cum vei acționa).

Desigur, nu spun să nu lași loc de imprevizibil, sau de relaxare, dar prea multe relaxare te ține pe loc, de aceea îți recomand, în caz că nu știi cum să te apuci de lucru’, sau cum să aduci o mică sau majoră schimbare în viața ta (aici depinde de cât de serios ești cu tine și cu munca ta față de tine) să începi cu o analiză, pe notițele telefonului sau cu un caiețel în față, să-ți faci o analiză, spre exemplu’, pui două coloane:

(1): ce vreau să schimb la mine, la spiritualitatea mea, la mindset-ul sau fizicul meu.

(2): ce îmi face rău și e toxic pentru mine și ar trebui să renunț la lucrul/lucrurile respective cât mai rapid.

După ce ți-ai scris aceste lucruri și știi cu adevărat ce vrei să schimbi sau să îmbunățești la tine, îți scrii cum începi îndeplinirea acestor schimbări, creând o listă datorită căreia vei lua acțiune și vei ști ce să faci, pentru început ceva simplu.

Dacă începi direct cu ceva radical sunt șanse mici să duci incontinuu aceste task-uri până îți vei atinge scopul, pentru ca subconștientul tău să nu-ți bage piedici.

 Subconștientului nu-i prea plac schimbările, mai ales alea majore, și la astfel de schimbări el te va ține legat de zona de confort creânduți scuze.

Te face să fii distras, dându-ți stări de demotivare, somn sau altele intrucât tu să nu începi schimbarea aia majoră, așa că o luăm cu pași mici, cu task-uri mici și simple, și crești cu timpul.

Pe listă poți scrie așa, acum depinde ce vrei să schimbi:

-să mă antrenez o oră pe zi (recomand să-ți faci un antrenament din timp și să studiezi puțin pe asta pentru rezultate cât mai rapide)

-să mănânc o masă sănătoasă pe zi

-să renunț la zahăr

-să încep să meditez și să mă documentez despre spiritualitate cel puțin 30 minute pe zi

Şi tot așa, astea au fost câteva exemple minore, acestea au fost primele lucruri scrise de mine când mi-am făcut prima analiză, la tine poate vor fi și altele, după care, va trebui să respecți task-urile respective zilnic, să le aduci la nivel de automatism.

Adică să nu poți sta o zi fără să nu le duci la capăt, să-ți vină ceva normal să le faci, și să nu mai ai nevoie de motivație să le îndeplinești.

notează-ți task-urile pe telefon și la fiecare task îndeplinit pui ,,✅,, vei vedea ce satisfacție vei simți când le vei vedea pe toate bifate.

Încă ceva

Încă un sfat, am mai spus de asta, nu începe cu multe task-uri, crești numărul de task-uri ușor ușor, pe lângă că nu le vei duce la capăt datorită presiunii puse pe tine.

Dacă începi cu multe, vei da și în burn-out, burn-out-ul se simte nespus de nașpa, prin stări de oboseală, demotivare, tristețe, și poate duce chiar și la anumite boli sau gânduri negre.

Ia-o ușor, dacă te vei ține de treabă vei avea rezultate, dacă nu, dă-ți doua palme și revinoți.

Începe să muncești la încrederea de sine, la stima de sine, fiindcă motivația ta ține și de acest aspect. Te învit să acționezi cu mini pdf-ul CUM SĂ DEVII ÎNCREZĂTOR. Ai tot ceea ce ai nevoie acolo.,

Cât despre task-urile de viitor, prezentul îți influențează viitorul, începe să lucrezi de azi pentru a-ți îndeplini task sau misiunea de viitor, ne mai auzim, prietenul tău „transparentul”.

DISTRIBUIE
Share on whatsapp
Share on facebook
Share on telegram
Share on email

Lasă un comentariu..

Nu rata aceste sfaturi !
E-Book: „CUM SĂ ÎNCEPI O CONVERSAȚIE?” - FREE
Abonează-te să primești E-BOOK-ul pe e-mail.